8 Ocak 2009 Perşembe

Bağımlısı oldum,ben bu yola baş koydum

Dün blogumu nasıl kapatırımın araştırmasını yaptım,profilini incelediğim bloggerların bloglarının üst kısmında duran kendi yaptıkları resimlere istediklerini yazmışlar,nasıl yaptıklarını epey araştırdım,bulamadım tabi,senin neyine bloggerlık dedim,bu seferde blog hesabımı nasıl kapatırımı araştırmaya koyuldum.Onuda bulamadım :) Dün eve gittiğimde ablam kendine atkı örmek için ip almış,yumuşacık,bebek battaniyesi bile yapılıyormuş.Atkı ipini görünce dedimki kendi kendime yarın gidince mutlaka bunu bloguma yazmalıyım,ee hani ben kapatıyordum bu mereti :) galiba insanda alışkanlık,sürekli bir yazma isteği doğuruyor.Bu sabahta yass'ın ilk yazıma yaptığı yorumu görünce dahada bir ümit besledim,,yarın atkının örülmüş halini çekip koyucam,nasıl örüldüğünüde anlatıcam..

Hiç yorum yok: