3 Ocak 2009 Cumartesi

Ben geldimmm

uzun zamandır blogları takip ediyorum,kimisi yemek yapıyor,kimisi modayı takip ediyor,peki ben ne yazmalıyım diye düşününce aklıma hayatın içinde sıkıntılarla,yaşam mücadelesi için kaybolduğum geliyor.Yazacak neyim varki diyorum kendi kendime,her gün yaptığım tek şey,sabah 07,30 da kalkıp işe gitmek,günlük işlerimi yaptıktan sonra vaktim olduğuda açıköğretimden sürdürdüğüm ünv derslerine çalışmak,blogları takip etmek,günlük gazeteleri okumak,faturaları işlemek,mali kayıtları tutmak,işten çıkıp eve gitmek,yemek yiyip dizi seyretmek ve uyumak.Ertesi gün,ondan sonraki günlerde hatta ondan sonraki günlerde de hep aynı hep aynı..aslında renkli bir kişiliğim var,ama insan bazen kendini unutabiliyor,bunun bende farkındayım ama değiştirmek için hiç bir çaba sarfetmiyorum.Umarım bu blogla günlerimi dahada dolu dolu geçiricem,,bu yola baş koydum çünkü :) ne yapıp edip eski renkliliğime canlılığıma kavuşmam kavuşmam lazım..