24 Şubat 2009 Salı

haftasonumm

amanınnn kollarım boynum feci tutulmuş,ağrıyor.çok yorucu bir haftasonu geçirdim , nihayet bugün yazabildim.Dün işyerinde uyukladığım için yazmak hiç içimden gelmedi.
Öncelikle cumartesi günü işten izin alıp çıktım kuaföre gittim,saçlarıma fön çektirdim birde kendim beceremem diye oje sürdürttüm.Saçlarımın kesilme vakti gelmişte geçmiş bile.Her kuaförün söylediği gibi saçlarının kesilmesi lazım faln filan diye başladı konuşmaya,aslında doğru söylüyor,kuyruk sokumuna kadar geldi,aslında bukle bukle çok hoş duruyor ama ben saçlarımı yıkarken ve şekil verirken çok yoruluyorum,harcadığım şampuan ve saç kremleri,şekillendiricilerde cabası.Neyse kuaförde işim bitti,yağmur yağıyordu.nasıl eve gidicem diye kara kara düşünürken tamda işim bitmiştiki gökhan işyerine geldim yoksun,nerdesin alayım seni diye aradı,şans işte :) hemen yerimi söyledim,geldi aldı,birlikte bize gittik ben giyindim,makyajımı yaptım ve hazırdımmm..

Sonra yemeğin olacağı otele doğru yol aldık,gittiğimizde bizim masada yani nilüfer ilçe masasında herkes gelmiş,sadece tek eksik bizdik,üstelik 5-10 dk da erken gittiğimiz halde..İlk defa tanışmama rağmen herkes çok sıcak karşıladı,gökhanı sevmelerinden olsa gerek.Hoş beş sohbetten sonra yemekler yenmeye başladı,sıcak yemekler geldiğinde saat 22.00'ydi.Osman Pamukoğlu kısa bi konuşma yaptı,ama fazla dinleyemedim,Adam iyi hoş konuşuyor,akıllı mantıklı,söyledikleri güzel şeyler ama hitabet özelliği pek yok gibi,yoksa bile acil ders alması lazım,,Kendini dinletemiyor pek,neyse zaten uzun sürmedi hemen kısa konuştu,sonra fotoğraf merasimi oldu,bizimde fotoğraflarımızı çektiler.Osman Pamukoğlu rozetleri taktı falan..Otel 4 yıldızlı olmasına rağmen servis felaketti,masada içecek ve yemek servisi aksadı,kültablalarını bile doğru düzgün boşaltmadılar.Yemekleride fazla beğenmedim (ki ben yemek hiç seçmem,ne bulursam yerim).Ara sıcak diye önümüze getirdikleri bir parmak boyunda patatesli sigara böreği ve 2 top patates kroket,oda tahminimce patates kroketti,çünkü tadı samandan farksızdı.soğuklar zaten her zaman klasik oluyor,onlar iyiydi,Ana yemek ise kuzu incik,pilav ve gene patatesten yanına değişik ama güzel bir garnitür,salata ve en sonda karışık içinde kemalpaşa tatlısı,şekerpare,revaniye benzer bişey ve kabak tatlısı vardı,acaba açık büfeden kalanlarımı getirdiler he he :) Sanırım organizatörler işin biraz ucuzuna kaçmış :) Neyse gece 12'ye doğru ayrıldık.Fotoğraflar elime ulaştığında burayada koyacağım.Otelin fotoğrafçısı da çekti ama hiç beğenmediğimden almadık..Cumartesi gecesi böyle geçti..

Pazar günüde sabah erkenden kalktım.Erken dediğimde saat 09:45 ti :) ama ben pazarları saat 10.30 - 11'lere kadar uyumak istiyorum ya,işte kursum başladı başlayalı pazarlarıda erken kalkmak zorunda kalıyorum..Cumartesi gecesi sabah kalkıp matematik kursuna gideceğim aklıma geldide kurstan kaçmak istedim..aynı lisede olduğu gibi :) ah ahh o zamanlar ne güzeldi,2.-3.dersten sonra bile okuldan kaçtığımız olurdu.Neyse gözümde büyüttüğüm kadar yokmuş.Bu hafta fonksiyonları işledik :) ve ben sular seller gibi soruları çözdüm.Allahım gözlerime inanamıyorum ben ki matematiğin m'sinden anlamazdım,çok hoşuma gidiyor bu durum inşallah sınavlara kadar böyle devam eder,bir aksilik olmaz.Sonracığıma kurstan 13.30 da çıktım.Hoca her zamanki gibi geç bıraktı,sırf daha fazla soru çözdürmek için.Carrefour ekspress e gittim,annem alıncak listesi tutuşturdu sabah çıkmadan,2 tane tavuk alcaktım gökhanlar gelcek diye,gıcık görevli promosyonlu diye 1 tane verdi,tartıştım :) Neyse ordan hemen otobüse bindim,bu arada şemsiyemi evde bırakmışım eyvah saçlarım bozulcak diyede hayıflanıp durdum.
Otobüsten indim allahtan tuhafiyenin birinde şemsiye gördümde içeri dalıp hemen 1 tane aldım.
Evimizin aşağısındaki pazara gidip annemin siparişlerini aldım.Çok güzel kar yağıyordu,Bir elimde şemsiye diğer elimde pazar torbaları ki 7-8 kg garanti vardı,yolda torbam yırtıldı,kolum ağırlıktan koptu,zar zor kendimi eve attım,evim evim güzel evimm..
Hemen mutfağa girdim,yemekleri yapmaya koyulduk annemle.Eee dedim anneme tatlı olarak sütlaç yaptık ta çayın yanına ne ikram edicez :) hemen annemin misler gibi havuçlu kekinden yapıverdik,kabın içine yumurtayı yanlışlıkla fazla kırdığım içinde annem yanına birde üzümlü kurabiye yaptı,,Ana yemek olarak düğün çorbası (herkes bayıldı sırrını birazdan vericem) daha önce resmini koyduğum keşkek,patatesli mantarlı tavuk,pilav,mantar salatası,yoğurtlu havuç mezesi,karışık mevsim salatası yaptık.Aile yemeği olmasına rağmen en iyi arkadaşımda geldi,çünkü daha önce keşkek yaparsak çağırıcaz diye söz vermiştik,iyikide geldi,hem yardım etti,hemde iş yaparken şen kahkahalarıyla ortamı şenlendirdi..Düğün çorbası demişken knorrun düğün çorbaları varya onlardan aldık,çorbayı çoğaltmak ve tatlandırmak için ben tencerede biraz un kavurdum,suyunu ve çorbasını ekledim,tavla zarı büyüklüğünde haşlanmış etleri ve etin suyunuda ekledim,piştiğinde enfes oldu,misafiriniz gelince mutlaka yapmalısınız,hem pratik hemde herkes nasıl yaptığımızı sordu..Sofrayıda hazırladık ama benim eşşek kafam fotoğraf çekmeyi unuttu :( o kadarda güzel hazırlamıştım oysaki.. neyse bi dahakine inşallah,neyse geldiler,kayınvalidem meşhur tuzlu keklerinden yapmış getirmiş,çok sevindim.çünkü bayılıyorum yerken..hoş beş sohbetten sonra yemek yedik,bulaşık makinemiz bozulduğundan dağ gibi bulaşıkları ablamla beraber yıkadık,saat 11e doğru kalktılar, sonra 12'ye doğruda seçil gitti bende hemen yattım,böylece 2 günüm yoğun ama güzel geçti ..oleyyy

4 yorum:

Merve dedi ki...

ne güzel geçmiş..değişik bir haftasonu olmuş..alsında öyle yerlere karnını doyurup gitmek lazım ;)

bernush dedi ki...

daha öncede aynı otele yemekli düğüne gittiğim için iyi olduğunu biliyordum,sanırım artık hizmetin kaliteside verdiğin paraya göre değişiyor :(

Unknown dedi ki...

süper bi haftasonuydu benim içinde eğlencenin dibine vurduk :) dersem abartıcam ama fifty fifty işte muck seni seviore

bernush dedi ki...

bende seni narçiçeem :)