26 Şubat 2009 Perşembe

yatak,yorgan.börek

Herkese günaydın,

Bursa bugün yağmurlu ve çok soğuk,Sabah kalktım evimizin karşısındaki parkın termometresine baktım 2 dereceydi,işyerim eve allahtan çok yakın,yürüyerek 10 dk olmasına rağmen soğuktan ellerimi hissetmemeye başladım,aşırı rüzgar var,yeni aldığım şemsiyemde rüzgarda dönüp durdu,düzelteyim derken ıslandım,en sonunda dayanamadı kırıldı :( carrefoura gittiğimde sağlam ve kocaman bir şemsiye almak istiyorum.Mümkünse algida şemsiyeleri gibi olsun :)

internette şemsiyelere bakarken bu şemsiyeyi gördüm,çiftler için tasarlanmış,bence çok hoş :) kapanıncada tek şemsiye gibi oluyormuş..

ayy bu arada rüyamda acaip şeyler gördüm.evleniyomuşum,diyorum yarın evleniyorum daha ortada kına gecesi yok,saat gece 10.30 olmuş daha hava kararmamış,arkadaşlarımı arasam bu saatten sonra kimse gelmez diyorum..Ağlıyorum zırlıyorum,bağırıp çağırıyorum,kına yapılcak mekanı bile bulamamışız daha.kuzenim evinin önündeki 10 m² lik boş toprak alanları gösteriyor burda yapalımmı diye,,amaann dedim sıtkım sıyrıldı,tam bir kabustu.neden böyle bir rüya gördüm onada anlam veremedim..her zamanki gibi bugünde yataktan hiç çıkmak istemedim,pis
böcüşümle koyun koyuna yatmak işe gitmekten daha cazip geldi,Allahım bir an evvel yaz gelsin,okulum tatile girsin,kursum bitsin ve ben artık pazarlarıda malak gibi uyuyayım..









Not:Kahvaltı etmedim,biraz evvel patronum pastaneden aldığı böreği zorla hadi yiyin hadi yiyin diye yedirdi(ki böreğe bayılırım) 1 lokma verip hepsini kendisi yedi,tadı damağımda kaldı,ben börek istiyorum yaaa..ühühühüü

2.Not: Ben yandım herkes yansın,nihaha :)))

5 yorum:

Flame dedi ki...

No Börek :)

Burasıda çok soğukkk, malesefff :(

bernush dedi ki...

yes börek yes yes :) her daim yes :)hapur hupur lokum gibi.ıımmss

Merve dedi ki...

ama oldu mu bu simdi..ben yanımda bir surahi su kilo vermeye çalışayım sen börek resmi koy :(((

bernush dedi ki...

etli hatun in,çırpı gibi hatun out,hiç sevmem öyle zayıf kızları kızın belinde biraz eti olucak,tuttunmu ele gelsin :)hem ne demişler 1 gr et bin ayıp örter he he :)

Unknown dedi ki...

ow my baby söleseydin keşke aşkum böreek die alırdım ben sana höpüdük höpüdük yerden ham hum gnam gnam ohh mis