17 Haziran 2009 Çarşamba

Süpriizzz yolculuk

Annem cuma günü dayımların yazlığına İzmir çeşmealtına gitti,her sene memlekete gider 1 aya yakın kalırdı,kışlık yiyecek yaparlardı,yazık kadıncağız senede zaten 1 kere annesinin yanına Uşağa gidiyor,tatil yapmayamı iş yapmaya gidiyor belli değil,Bursaya dönüşünde 2 gün ölü gbi yatıyor yorgunluktan ,geçen sene kışlık tarhanayı falan çok yapmışlar diye bu sene gerçek bir tatil yapmaya karar verdi,Ananemle İzmirde buluşacaklardı,Çarlişim evde yanlız kalmasın diye abimin vardiyasına uydurup cuma günü gitti,sağolsun bir sürü yemek yapıp gitmiş,buzluğa koymuş,düdüklüde yapıp ağzını hiç açmamış,yiyeceğiniz zaman açarsınız dedi,bugün gidişinin 6.günü daha yaptığı yemekleri bitiremedik :) her sene çok zorlanırdım ama bu sene çok rahatım,çarli sağolsun evde yanlız kaldığı zaman her sene ağlaya bağıra bi hal oluyordu,hatta gecen sene patronum tatildeyken 3-4 gün işyerime bile getirdim :) Ama bu sene rahatız.
Annem bu pazar ya da pazartesi dönmeyi düşünüyomuş,gökhana geçenlerde dönücekmiş annem dediğimde istersen ben annemi İzmirden alır getiririm,hem bizimkileri görmüş olurum özledim dedi,sonra dün annemle konuşurken buraya kadar geldim gökhanların ailesine gitmesek olmaz dedi,kayınvalidem her fırsatta yazlığa davet ediyordu,düşündüm gökhan olucak bizimkiler falan,bi ben yokum acaba napıcaklar dedim,sonra birden aklıma geldide ben neden gitmiyorum dedim kendi kendime :) Gökhanla ikimiz işlerimizi ayarlayabilirsek cumadan çıkarız,artık patronumda izin versin bi zahmet 2 gün,akşama doğru yazlıkta oluruz,Anneme süpriz yapmayı düşünüyorum,bahçe girişinden direk içeri dalmayı düşünüyorum,Eminim hepsi neye uğradığını şaşıracak :)
Geçen senede perşembeden gitmiştik gene gökhanla pazar günü dönmüştük.3 günde fazla bişey anlamamıştık,Dayımların yazlığı öyle güzelki bir arazi üstüne birbirinin aynısı olan 12 villa yapmışlar,ortada kocaman havuzu var,evlerin konumuda birbirine benziyor,akşam saati inşallah dayımın evi diye başkasının evine dalmam hhehe :)
Dün öğlenden beri içim içime sığmıyor süpriz yapıcam diye, bugün patronuma söyliycem cuma ne kadar erken çıkarsam o kadar iyidir...

3 yorum:

NALAN dedi ki...

ne güzel hadi bakalım herşey istediğiniz gibi olur inşallah; süprizleri bende çok severim.Patroncunda versin artık bir iki gün izin :)))
sevgiler..

esr@ dedi ki...

hadi bakalım güzel bir değişiklik olur

Primarima dedi ki...

:))güle güle git.