13 Ekim 2009 Salı

bahartlığımmm

bugün sevgili patronumu doktora gitme maksadıyla kandırıp sabah saat 10 da attım kendimi çarşıya.önce kursuma kayıt oldum,cuma günleri saat 19.00-21.00 arası,off,çalışmasam hafta içi gündüzden giderdim ama malesef şartlar bunu elveriyor sadece,akşamları yorgun ve aç olarak geç saatte eve gelmekten nefret ediyorum,geçen senede etüdlere ek derslere kaldığımda eve saat 10a doğru geliyodum ve daha otobüsteyken anne açııımmm diyodum,kapıdan girdiğimde yemeğim hazır ve nazır olarak beni bekliyordu :)
acaba evlenince kime açımm diye telefon açıcam :))
neyse hazır çarşıya çıkmışken uzun zamandır istediğim baharatlık takımlarına bakmak üzere biev e gittim ve bunu aldım,
eksiklerim yavaş yavaş tamamlanıyor...

2 yorum:

Merve dedi ki...

güle güle kullan canım hem güzeller, hem pratik..

sende pratik yemekler öğreneceksin artık ;) başka çare yok gibi..

bernush dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim,
hem çalışıp hem okuyup hemde evli olmak evet pratik yemek yapmayı gerektiriyor :) yoksa işin içinden çıkılacak gibi değil